اسلایدر

سنسور فشارسنج در تلفن هوشمند به چه دردی می خورد؟
 
همه نوع مطلبی اینجا پیدا میشه
دانلود,عـکس,آهنگ,آموزش,اخبار,دانشگاه,بیوگرافی,علمی,برنامه,سرگرمی,مطالب جالب

 

گلکسی نکسوس به بارومتر مجهز است

اگر معرفی تلفن جدید گوگلی یعنی گلکسی نکسوس را خوانده باشید در آنجا با یک سنسور جدید مواجه شده اید: بارومتر یا همان فشار سنج. در تلفن های هوشمند سنسورهای مختلفی استفاده می شود که هر کدام کاربرد به خصوصی دارند. و احتمالا شما می دانید که قطب نما و شتاب سنج چه کاری انجام می دهند. اما این یکی چیز جدیدی است.

به نظر می رسد که این سنسور در تلفن جدید برای کمک به جی پی اس به کار رفته است تا سریع تر محل دقیق شما را پیدا کند. در واقع جی پی اس برای پیدا کردن محل دقیق شما نیاز به چهار مختصات دارد. یکی اش زمان است و سه تای دیگر شامل طول و عرض جغرافیایی و ارتفاع می شود. مجموع این اطلاعات سبب می شود که محل دقیق شما روی نقشه مشخص بشود.

هر چقدر جی پی اس سریع تر بتواند این مختصات را محاسبه کند زودتر می تواند مکان شما را روی نقشه تعیین کند به همین علت در تلفن های هوشمند از یک سری اطلاعات کمکی برای کم کردن زمان محاسبات استفاده می شود. برای مثال تلفن شما با کمک دکل مخابراتی که به آن متصل است موقعیت حدودی شما را مشخص می کند و دیگر نیاز نیست که حساب کند در کدام کشور و شهر قرار دارید. این اطلاعات، پیدا کردن مکان شما را بسیار سریع تر می کند.

حالا سنسور «فشار سنج» جدید اضافه شده، به جی پی اس کمک می کند که ارتفاع شما را هم محاسبه کند. بنابراین قرار است در گلکسی نکسوس شما نسبت به دیگر تلفن های هوشمند خودتان را سریع تر روی نقشه پیدا کنید. البته باید ببینیم که در عمل این سنسور جدید تا چه حد موثر واقع می شود.

البته احتمالا استفاده های دیگری هم می توان از این سنسور داشت. شاید برای تعیین فشار هوا؟ اما به هر حال این سنسوری است که تازه پای خودش را به تلفن ها باز کرده. هرچند قبلا آن را روی تبلت زوم هم دیده بودیم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
شنبه 30 مهر 1390برچسب:, :: 18:3
mahnaz

درباره وبلاگ


سلام به دوستان گلم.امیدوارم وبلاگم براتون مفید باشه.و با نظرات سازنده خودتون در بهتر شدن وبلاگم منو یاری کنید.
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان همه نوع مطلبی اینجا پیدا میشه و آدرس helpland.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.